Ειδικός Παθολόγος, Μεταδιδακτορικός ερευνητής
E-mail: arliakos@auth.gr
Ο Δρ. Άρης Λιάκος αποφοίτησε το 2012 από την Ιατρική Σχολή του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης όπου εισήχθη τρίτος στη σειρά επιτυχίας μετά από πανελλαδικές εξετάσεις. Το 2010 κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών του σπουδών παρακολούθησε κλινικά μαθήματα στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus στο Πανεπιστήμιο Heinrich-Heine του Ντίσελντορφ στη Γερμανία. Επίσης, έλαβε υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών για την παρακολούθηση του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στην Ιατρική Ερευνητική Μεθοδολογία το οποίο ολοκλήρωσε επιτυχώς το 2014 με βαθμό Άριστα. Από το 2012 εργάζεται ως επιστημονικός συνεργάτης στη Μονάδα Τεκμηριωμένης Ιατρικής & Κλινικής Έρευνας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει αναπτύξει ισχυρό υπόβαθρο στη σύνθεση ερευνητικών δεδομένων τόσο για ιατρικές παρεμβάσεις συμπεριλαμβανομένων των μετα-αναλύσεων θεραπευτικών δικτύων όσο και για μελέτες διαγνωστικής ακρίβειας με δημοσιεύσεις σε περιοδικά με υψηλό συντελεστή απήχησης. Ακόμη, εκπαιδεύτηκε στον σχεδιασμό και τη στατιστική ανάλυση κλινικών δοκιμών στη Μονάδα Κλινικών Δοκιμών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ο Δρ. Λιάκος έχει αναλάβει την υποστήριξη της πλατφόρμας REDCap™ για τη συλλογή των κλινικών δεδομένων της μονάδας, ενώ σχεδίασε και συντόνισε με επιτυχία μία πολυκεντρική κλινική δοκιμή που αναπτύχθηκε με πρωτοβουλία του ερευνητή στα πλαίσια της διδακτορικής του διατριβής στο πεδίο του Σακχαρώδη Διαβήτη (Βαθμός: Άριστα με Διάκριση). Διδάσκει έναν μεγάλο αριθμό μαθημάτων σε μεταπτυχιακούς φοιτητές συμπεριλαμβανομένων των Ιατρική Βασισμένη στην Τεκμηρίωση, Κλινική Ερευνητική Μεθοδολογία, Συγγραφή και Παρουσίαση Επιστημονικής Εργασίας, Κλινικές Δοκιμές και Συστηματική Ανασκόπηση και Μετα-ανάλυση, ενώ έχει τιμηθεί με βραβείο εξαίρετης διδασκαλίας κατόπιν αξιολόγησης από τους φοιτητές. Εργάζεται ως Παθολόγος στο Ιπποκράτειο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης συμμετέχοντας ενεργά στην εκπαίδευση των προπτυχιακών φοιτητών με έμφαση στην ανάπτυξη κλινικών δεξιοτήτων.
Λίστα δημοσιεύσεων από το PubMed